• Pagina 1 din 1
  • 1
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Configurarea design-ului » Need help (Sunt incepator)
Need help
Chef
Postări: 3
Reputație: 0
Mesaj # 1 | 7:58 AM
Salutare tuturor, sunt nou in domeniu si tocmai mi-am facut si eu un site si vroiam sa va intreb daca se poate sa bag vreun add-on sau ceva de genu ca atunci cand intra cineva la mine pe site sa cante un playlist sau o melodie si daca merge cum fac tongue ?
Va multumesc pentru eventualele raspunsuri si va urez o zi buna tuturor smile
ArtyRo
Postări: 3502
Reputație: 140
Mesaj # 2 | 12:12 PM
Chef, activezi constructorul punctul 3 widgets sau audio http://forum.ucoz.com/forum/49-15256-1 astept comentarii la tutorial.
Chef
Postări: 3
Reputație: 0
Mesaj # 3 | 8:19 PM
Buna seara D'le Musatinu, imi cer scuze ca va raspund asa tarziu dar abia sambata si duminica sunt si eu liber si mai intru sa mai fac si eu cate ceva pe la site-ul personal. Va multumesc pt tutorial, este foarte explicativ chiar si pt persoanele care habar nu au in acest domeniu in cazul de fata "eu" am reusit sa bag acel player pe site ca atunci cand intra cineva la mine sa cante o anumita melodie smile
tongue

Adăugat (10/03/2012, 6:19 PM)
---------------------------------------------
Acum daca nu sunt prea stresant as mai vrea sa va intreb ceva. Avem posibilitatea de a schimba "Background-ul" site-ului deoarece eu am ales unul din lista care mi-a fost pusa la dispozitie de "UCOZ" am o poza cu masti venetiene si as vrea sa o setez ca pagina de fundal daca am zis corect, momentan am un fundal rosu. nu vreau sa schimb nimic la pagina, decat fundalul. credeti ca se poate?
Material modificat de Chef - Sâmbătă, 10/03/2012, 8:20 PM
ArtyRo
Postări: 3502
Reputație: 140
Mesaj # 4 | 9:01 PM
link site
Chef
Postări: 3
Reputație: 0
Mesaj # 5 | 9:39 PM
http://flavius-cuisine.ucoz.ro/index/prezentare/0-17 .
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Configurarea design-ului » Need help (Sunt incepator)
  • Pagina 1 din 1