• Pagina 1 din 2
  • 1
  • 2
  • »
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Configurarea design-ului » Meniul
Meniul
Mocton
Postări: 25
Reputație: 0
Mesaj # 1 | 2:47 AM
Cum adaug așa ceva la meniu tin sa subliniez ca am acelasi template la siteul meu htp://juststars.ucoz.com
Devil
Postări: 1235
Reputație: 54
Mesaj # 2 | 10:13 PM
Mocton, link site unde ai vazut asa ceva
Mocton
Postări: 25
Reputație: 0
Mesaj # 3 | 0:24 AM
nu este un site este un preview al template-ului sper sa fie de ajutor http://dominiontheme.ucoz.net/ si aici de unce am luat template-ul http://ucoztemplates.com/load/games/dominion/5-1-0-60
Devil
Postări: 1235
Reputație: 54
Mesaj # 4 | 0:27 AM
Mocton,
Code
<li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/load/" > <span> Downloads <em>Free Download</em></span> </a>

<div class="fusion-submenu-wrapper level2">
  <div class="drop-top"></div>
  <ul class="level2" style="display: block; ">
  <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Warez </span> </a> </li>
  <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>

  <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game 2 </span> </a> </li>
  <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a>
  <div class="fusion-submenu-wrapper level3">

  <div class="drop-top"></div>
  <ul class="level3" style=" display: block;">
  <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>
  <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a>

  <div class="fusion-submenu-wrapper level3">
  <div class="drop-top"></div>
  <ul class="level3" style=" display: block;">
  <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>
  <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>

  </ul>
  </div>
  </li>
  </ul>
  </div>
  </li>
  </ul>
  </div>
  </li>

Mocton
Postări: 25
Reputație: 0
Mesaj # 5 | 1:22 AM
mersi mult mai ajutat serios daca sti si tvreun tutorial dami si mie PM mersi mult inca o data
Devil
Postări: 1235
Reputație: 54
Mesaj # 6 | 1:23 AM
Mocton, tutorial despre ce?
Mocton
Postări: 25
Reputație: 0
Mesaj # 7 | 1:38 AM
Despre cum il pot modifica si unde ar trebui pus ca sa arate bine
Devil
Postări: 1235
Reputație: 54
Mesaj # 8 | 1:41 AM
Mocton, aia este alegerea ta , de modificat nu este greu smile schimbi doar numele si link-urile
Oktavianu
Postări: 76
Reputație: 0
Mesaj # 9 | 12:09 PM
ma ajut isi pe mn Devil ... am facut ce am facut ... am schimbat editat si tot nu imi merge ....
vreau sa fac la Movies...-
action-watchOnline ; Download
Drama watchOnline ; Download
Comedy watchOnline ; Download
Horror- watchOnline ; Download
si nu mi se primeste :-l

uite cum imi arata: si uite ce cod am pus
Code
<li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/action/0-7" > <span> Movies <em>New Movies</em></span> </a>   
   <div class="fusion-submenu-wrapper level2">   
    <div class="drop-top"></div>   
    <ul class="level2" style="display: block; ">   
    <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Action </span> </a> </li>   
        <div class="fusion-submenu-wrapper level3">   
        <div class="drop-top"></div>   
    <ul class="level3" style=" display: block;">   
    <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Watch Online </span> </a> </li>   
    <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Download </span> </a>   
        </div>
        </ul>
       </li>
          
    <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span>Horror </span> </a> </li>   

    <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Comedy </span> </a> </li>   
    <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Drama</span> </a>   
    <div class="fusion-submenu-wrapper level3">   

    <div class="drop-top"></div>   
    <ul class="level3" style=" display: block;">   
    <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>   
    <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a>   

    <div class="fusion-submenu-wrapper level3">   
    <div class="drop-top"></div>   
    <ul class="level3" style=" display: block;">   
    <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>   
    <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>   

    </ul>   
    </div>   
    </li>   
    </ul>   
    </div>   
    </li>   
    </ul>   
    </div>   
    </li>
zimi si mie te rog carei problema.... cry
daca trebuie si link site.... www.gamecomunity.do.am

Material modificat de Oktavianu - Sâmbătă, 26/11/2011, 12:18 PM
Devil
Postări: 1235
Reputație: 54
Mesaj # 10 | 3:28 PM
Oktavianu, dă tot codul unde ai pus meniul
Oktavianu
Postări: 76
Reputație: 0
Mesaj # 11 | 5:50 PM
[code]<div id="rt-menu">
<div id="rt-menu-overlay">
<ul class="menutop" >
<li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/" > <span> Main page<em>Go Home </em></span> </a> </li>
<li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/load/" > <span> Torrents <em>Free Torrents Download</em></span> </a></li>

<li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/action/0-7" > <span> Movies <em>New Movies</em></span> </a>

<li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/forum/" > <span> Forum <em>Communicate with us</em></span> </a> </li>
<li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/0-3" > <span> Contact Us <em>Letter to admin</em></span> </a></li>
<li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/rules.html" > <span> Rules <em>Please read</em></span> </a></li>
<li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/0-2" > <span> Chat <em>Chat with us!</em> </span> </a> </li>
<li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/guitar_courses/0-6" > <span> Guitar Courses <em>Learn cool songs</em> </span> </a> </li>

</ul>
<div class="clear"></div>
</div>
</div>

Material modificat de Oktavianu - Sâmbătă, 26/11/2011, 8:22 PM
Devil
Postări: 1235
Reputație: 54
Mesaj # 12 | 7:31 PM
Oktavianu, si unde ai pus codul ? in partea de sus a site-ului ?
Oktavianu
Postări: 76
Reputație: 0
Mesaj # 13 | 9:18 PM
la inceput creezi cateva parti ... partea asta se numeste ... Menu si mai este Top Demo 3 de Reclama si ..

Adăugat (26/11/2011, 8:18 PM)
---------------------------------------------
hai ... :-l cand va teziti? :-l


Devil
Postări: 1235
Reputație: 54
Mesaj # 14 | 9:46 PM
Oktavianu,
Code
<div id="rt-menu">
  <div id="rt-menu-overlay">

  <ul class="menutop" >
  <li class="active root" > <a class="orphan item bullet" href="/" > <span> Main page </span> </a> </li>
  <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/load/" > <span> Downloads <em>Free Download</em></span> </a>

<div class="fusion-submenu-wrapper level2">
  <div class="drop-top"></div>
  <ul class="level2" style="display: block; ">
  <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Warez </span> </a> </li>
  <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>

  <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game 2 </span> </a> </li>
  <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a>
  <div class="fusion-submenu-wrapper level3">

  <div class="drop-top"></div>
  <ul class="level3" style=" display: block;">
  <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>
  <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a>

  <div class="fusion-submenu-wrapper level3">
  <div class="drop-top"></div>
  <ul class="level3" style=" display: block;">
  <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>
  <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>

  </ul>
  </div>
  </li>
  </ul>
  </div>
  </li>
  </ul>
  </div>
  </li>

  <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="#" > <span> Movies <em>Watch on-line</em></span> </a></li>
  <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/forum/" > <span> Forum <em>Communicate with us</em></span> </a> </li>

  <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/0-3" > <span> Contacts <em>Letter to admin</em></span> </a></li>
  <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/0-4" > <span> Rules <em>Please read</em></span> </a></li>
  <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/news/rss/" > <span> RSS <em>Newswire</em> </span> </a> </li>

  </ul>
  <div class="clear"></div>
  </div>
</div>


şi modifici numele care vrei , mai mult de atât nu am cu ce să te ajut

aNe
Postări: 6
Reputație: 0
Mesaj # 15 | 11:48 AM
Am si eu o problema... codul imi merge bine, dar eu vreau sa imi apara submeniul doar dupa ce pun mouseu pe el
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Configurarea design-ului » Meniul
  • Pagina 1 din 2
  • 1
  • 2
  • »
Căutare: