Mesaj # 1 | 9:33 PM


Ce este 2Checkout?


2Checkout este un sistem internațional pentru plăți online ce vă permite să acceptați plăți pentru produse și servicii prin intermediul Cardurilor care au sigla VISA, MasterCard, JCD, Diners Club. 2Checkout este un lider mondial în domeniul plăţilor online în peste 200 de țări, punând la dispoziția utilizatorilor săi 8 metode de plată, 26 de valute şi 15 limbi.

Plățile sunt realizate prin redirecționarea către serviciul de plăți online 2checkout.com. Toate procedurile pentru transferul de date sunt realizate prin intermediul rețelelor bancare închise, securizate - 2Checkout este și certificat în această privință, având cel mai înalt nivel de securitate.

Informațiile confidențiale ale utilizatorilor (carduri bancare, datele de înregistrare etc) sunt colectate și procesate prin intermediul centrului 2Checkout și nu pe site-ul vânzătorului (website-ul dvs).
  • Toți proprietarii de website-uri ce au modulul Magazin Online activat pe site-ul lor se pot conecta la 2Checkout.
  • Dacă aveți mai multe magazine online (mai multe site-uri) trebuie să creați un cont nou 2Checkout pentru fiecare dintre acestea.
  • Înainte de înregistrarea și conectarea la serviciul de plăți, vă rugăm să consultați lista Produselor Interzise si Restricționate.
  • Dacă aveți mai multe magazine online (mai multe site-uri) trebuie să creați un cont nou 2Checkout pentru fiecare dintre acestea.
  • Înainte de înregistrarea și conectarea la serviciul de plăți, vă rugăm să consultați lista Produselor Interzise si Restricționate.


Cum pot să activez această metodă de plată?


Înregistrarea în 2Checkout


Pentru a vă înregistra în sistem, accesați pagina 2checkout.com și dați click pe butonul Sign Up:



În formularul ce va apărea, introduceți numele de utilizator (1), e-mail-ul dvs (2), o parolă și confirmarea acesteia (o parolă bine securizată ar cuprinde litere mari, litere mici și cifre) (3), URL-ul website-ului dvs (unde aveți magazinul online) (4) precum și volumul de procesare anual sau cel estimat (5):



La pasul următor sistemul vă va sugera ori să continuați procesul de înregistrare sau să alegeți o locație pentru afacerea dvs (1), ori să testați contul în varianta demo (2):



După ce dați click pe Apply va trebui să introduceți datele de contact ale afacerii dvs: adresa (1), oraș (2), județ (3), cod poștal (4), URL-ul website-ului ce conține informațiile cu privire la adresă (5).



După ce dați click pe Continue, va trebui să introduceți informații despre afacerea dvs: produsele principale comercializate în cadrul magazinului (1), descrierea afacerii - tipuri de produse, plăți (2), URL-ul website-ului (3), obiectul de activitate a afacerii (4), denumirea magazinului (5), numărul de telefon pentru serviciul clienți (6), e-mailul pentru Asistență Clienți (7), politica de returnare a magazinului (8), politica de confidențialitate (9), dacă acceptați pe site plata prin carduri de credit (10) și volumul de vânzări anuale prin carduri (11):



Apoi, trebuie să specificați informații cu privire la proprietarul magazinului: numele complet (cu litere latine) (1), e-mail (2), număr de telefon (3), adresa completă (4), data nașterii (5), procentajul de acțiuni din afacere deținute (2Checkout solicită ca cel puțin 80% să aparțină unui singur acționar - dvs) (6), codul numeric personal și/sau numărul permisului de conducere și/sau numărul pașaportului (sau numărul de asigurare socială - dacă sunteți în SUA, etc. - toate în funcție de locația dvs) (7) după care să acceptați Termenii de Utilizare (8):





Pentru confirmarea datelor va trebui să faceți upload la anumite documente ce se vor solicita în funcție de datele specificate anterior (copie după CI, permis de conducere, dovadă pentru adresele specificate, de ex: factură la utilități, etc):



Angajații 2Checkout vor verifica informațiile manual și vă vor informa cu privire la rezultate în maxim 48 ore:



Veți putea vedea o imagine cu un profil gri în colțul din dreapta sus. Dați click pe aceasta și veți vedea datele de autentificare a contului creat. Copiați Numărul Contului - veți avea nevoie de acesta pentru a vă conecta la serviciu prin Panoul de Control al website-ului dvs:



De asemenea, veți avea nevoie de un cuvânt secret pentru a activa serviciul 2Checkout. Accesați Account -> Site Management și copiați cuvântul din câmpul Secret Word (Cum să modificați cuvântul secret):



Activarea 2Checkout în cadrul Magazinului dvs


Accesați Panoul de Control -> Magazin online:



Apoi mergeți la Setări în cadrul secțiunii Metode de plată, livrare, valute și cursuri:



Adăugați o nouă metodă de plată sub Metode de plată:



Bifați căsuța Folosește modulul plăților electronice (1), selectați 2Checkout din meniul rulant (2) - aici puteți să modificați și descrierea metodei (3). Apoi accesați Setările modulului:



Aici trebuie să introduceți numărul contului dvs (1), cuvântul secret (2), rata de schimb a valutei magazinului în valuta 2Checkout și să copiați URL-ul aprobat (3). Salvați modificările. (Ați copiat numărul de cont și cuvântul secret anterior, din contul 2Checkout creat):



Salvați modificările prin intermediul butonului de sub Metodele de plată:



Accesați apoi profilul dvs de pe 2Сheckout.com -> Account -> Site Management . În cadrul câmpului Approved URL trebuie să adăugați URL-ul copiat anterior (http://site_ul_dvs/shop/payment/2co) .



Cum se va desfășura procesul de plată pentru clientul care cumpără din Magazin


Acesta adaugă un produs în coșul de cumpărături:



Selectează 2Checkout ca și metodă de plată:



Apoi acesta continuă pentru a achita comanda:



Sistemul va redirecționa clientul către website-ul serviciului de plată, unde trebuie să introducă datele sale: numele complet, adresă, e-mail:



Clientul trebuie să introducă datele cardului bancar cu care plătește: număr (1), data de expirare a cardului (2), codul CVV (3):





După ce informațiile au fost trimise, acesta va primi un link către pagina comenzii:



Aici se poate verifica starea comenzii:


Good things come to those who wait!