|
Comunitatea uCoz Configurări ale sistemului uCoz Chestiuni generale ucoz domeniu (renew domeniu) |
ucoz domeniu |
luna viitoare imi expira domeniul am incercat de vreo trei ori cu doua carduri diferite sa reanoiesc domeniul dar cum am vazut eu ca in domain ucoz .com numai in robokassa se poate plati cu cardul de toate trei ori mia dat eroare si cu toate ca cardurile sunt ok pentru ca ieri am cumparat un pachet premium in site..dar in fine cardurile sunt ok..exista alta varianta de platit cu cardul?? sau alta varianta?
ms anticipat |
buna felicia
ok o sa incerc acuma din nou si o sa iti explic mai detaliat : am intrat in contul meu pe https://domain.ucoz.com/ ok imi arata siteurile dau in partea stanga in meniu unde pune refill ca sa imi incarc contul pentru reinoirea domeniului: acuma ma duc unde pune Robokassa pun suma pentru reinoire si ajung pe pagina lor unde sunt mai multe optiuni de plata aleg optiunea cu card visa sau master si pun datele ce trebe sa le pun banca imi trimite un sms prin telefon sa accept si pana la urma imi da eroarecum ca nu am suficient credit sau ca nu am pus bine datele in fine nu am reusit..eroare care imi apare mereu am incercat acuma iar siteul este cel din semnatura Atașamente:
7660808.png
(1.8 Kb)
·
0294570.png
(3.2 Kb)
·
2165892.png
(19.0 Kb)
·
9612529.png
(13.3 Kb)
Material modificat de dj_mazz - Luni, 14/12/2015, 3:22 PM
|
dj_mazz, te rog să ne oferi un printscreen cu eroarea respectivă. Ținând cont de textul erorii specificat mai sus, înainte de retesta, verifică soldul cardului și asigură-te că ai specificat toate informațiile în mod corect.
Good things come to those who wait!
|
Felicia, am incercat din nou acuma cu doua carduri si am intrat in contul meu si credema ca am verificat soldul si este destul dar din pacate imi da din nou aceiasi eroare
dar ce nu inteleg este ca am facut destule cumparaturi cu aceste carduri in internet si in nici un site nu mia dat eroare..cum ti-am zis mai sus chiar in panoul siteului am cumparat cu unul din carduri un pachet premium si nu am avut nici o problema si anul trecut cand am reinoit domeniul am folosit unul din ele...deci pe scurt nu stiu care este problema..si datele le pun destul de corect...sincer nu stiu cum si ce sa mai fac Atașamente:
9261219.png
(117.4 Kb)
|
După cum spune şi eroarea, plata a fost anulată de bancă. Dacă datele au fost introduse corect şi soldul este în regulă, atunci ia legătura cu banca emitentă pentru a afla motivul anulării. Noi nu avem cum să te ajutăm cu mai multe informaţii.
Good things come to those who wait!
|
Felicia, ok ms pentru timpul acordat..o sa iau legatura cu banca sa vad ce zic si o sa postez..sper sa se rezolve
Adăugat (16/12/2015, 8:37 PM) Adăugat (20/12/2015, 12:14 PM) |
dj_mazz, au verificat și toate limitele care sunt impuse pe cardul tău (cele pentru plățile pentru internet)? Să nu intervină limitările Visa/Mastercard sau alte limitări standard. Dacă nici cu alte carduri nu funcționează, atunci reîncarcăți contul website-ului tău uCoz cu suma necesară prelungirii domeniului și trimite un mesaj către asistența tehnică în care să specifici domeniul și perioada pe care vrei să-l prelungești, website-ul în contul căruia ai adăugat suma, precum și valoarea acesteia. Ulterior, suma va fi transferată în contul de pe domain.ucoz.com .
Atenție - condiția ca transferul să fie realizat este ca datele personale ale proprietarului domeniului să coincidă cu cele ale proprietarului website-ului pe care se face reîncărcarea. Good things come to those who wait!
|
| |||
| |||