• Pagina 1 din 1
  • 1
Cateva intrebari
gogu
Postări: 10
Reputație: -8
Mesaj # 1 | 11:32 PM
In primul rand vreau sa imi cer scuze daca postez gresit dar acum sunt prima data pe acest forum. Am si eu cateva intrebari:
1. Mi-am facut un site pe ucoz si nu stiu cum pot inchide un topic pe forum.
2. Am vazut pe acolo o limita de spatiu de 400 mb. As vrea sa stiu si eu ce inseamna asta. Daca fac topicuri pe forum incepe sa se consume din aia 400 mb sau cum? Si cand nu mai e niciun mb disponibil ce se intampla? Daca sterg din topicuri de pe forum o sa mai am mb disponibili?
3. Am citit pe undeva ca daca nu am un vizitator timp de 40 de zile se sterge site-ul. Eu pot fi considerat vizitator? Daca ii dau unui amic linkul cu site-ul pe mess si intra pe site se considera vizitator? Trebuie sa isi faca cont sau cum? Si dupa ce intra cineva ca vizitator apoi dupa 39 de zile intra aceeasi persoana merge sau cum sta treaba asta cu vizitatorii ca eu sunt incepator si nu stiu nimic.
ArtyRo
Postări: 3502
Reputație: 140
Mesaj # 2 | 11:55 PM
gogu,

1)

2) http://forum.ucoz.com/forum/49-15165-1 chiar la punctu 1

3) Da dvs sunteti vizitator... orice activitate pe site se considera vizita. si nu conteaza oaspete sau inregistrat, cred eu ca si Robotii motoarelor de cautare sun considerati ca oaspeti smile
Atașamente: 8986175.png (61.7 Kb)

gogu
Mesaj # 3 | 0:55 AM
Eu dau inchide tema de disctuie sau cum scrie acolo dar dupa tot mai merge sa scriu in acel topic.

Daca aia 400 mb se ocupa si apoi sterg din topicurile de pe forum o sa am mb liberi?

Si la intrebarea 3, deci daca un prieten da click pe link se considera vizitator si pe urma mai trebuie sa dea click peste 40 de zile?
ArtyRo
Mesaj # 4 | 1:11 AM
gogu,

1) pai tu esti administrator, poti scrie in topicurile inchise.

2) nu prea... topicurile iau putin, foarte putin. nu-ti fa griji in privinta asta

3) da se poate si asa,

gogu
Mesaj # 5 | 3:45 PM