Comunitatea uCoz Configurări ale sistemului uCoz Configurarea design-ului Meniul |
Meniul |
Mocton,
Code <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/load/" > <span> Downloads <em>Free Download</em></span> </a> <div class="fusion-submenu-wrapper level2"> <div class="drop-top"></div> <ul class="level2" style="display: block; "> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Warez </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game 2 </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> <div class="fusion-submenu-wrapper level3"> <div class="drop-top"></div> <ul class="level3" style=" display: block;"> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> <div class="fusion-submenu-wrapper level3"> <div class="drop-top"></div> <ul class="level3" style=" display: block;"> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li> </ul> </div> </li> </ul> </div> </li> </ul> </div> </li> |
ma ajut isi pe mn Devil ... am facut ce am facut ... am schimbat editat si tot nu imi merge ....
vreau sa fac la Movies...- action-watchOnline ; Download Drama watchOnline ; Download Comedy watchOnline ; Download Horror- watchOnline ; Download si nu mi se primeste :-l uite cum imi arata: si uite ce cod am pus Code <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/action/0-7" > <span> Movies <em>New Movies</em></span> </a> <div class="fusion-submenu-wrapper level2"> <div class="drop-top"></div> <ul class="level2" style="display: block; "> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Action </span> </a> </li> <div class="fusion-submenu-wrapper level3"> <div class="drop-top"></div> <ul class="level3" style=" display: block;"> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Watch Online </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Download </span> </a> </div> </ul> </li> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span>Horror </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Comedy </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Drama</span> </a> <div class="fusion-submenu-wrapper level3"> <div class="drop-top"></div> <ul class="level3" style=" display: block;"> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> <div class="fusion-submenu-wrapper level3"> <div class="drop-top"></div> <ul class="level3" style=" display: block;"> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li> </ul> </div> </li> </ul> </div> </li> </ul> </div> </li> daca trebuie si link site.... www.gamecomunity.do.am Copyright © GameBook © 2011. All Rights Reserved.
Material modificat de Oktavianu - Sâmbătă, 26/11/2011, 12:18 PM
|
[code]<div id="rt-menu">
<div id="rt-menu-overlay"> <ul class="menutop" > <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/" > <span> Main page<em>Go Home </em></span> </a> </li> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/load/" > <span> Torrents <em>Free Torrents Download</em></span> </a></li> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/action/0-7" > <span> Movies <em>New Movies</em></span> </a> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/forum/" > <span> Forum <em>Communicate with us</em></span> </a> </li> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/0-3" > <span> Contact Us <em>Letter to admin</em></span> </a></li> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/rules.html" > <span> Rules <em>Please read</em></span> </a></li> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/0-2" > <span> Chat <em>Chat with us!</em> </span> </a> </li> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/guitar_courses/0-6" > <span> Guitar Courses <em>Learn cool songs</em> </span> </a> </li> </ul> <div class="clear"></div> </div> </div> Copyright © GameBook © 2011. All Rights Reserved.
Material modificat de Oktavianu - Sâmbătă, 26/11/2011, 8:22 PM
|
la inceput creezi cateva parti ... partea asta se numeste ... Menu si mai este Top Demo 3 de Reclama si ..
Adăugat (26/11/2011, 8:18 PM) Copyright © GameBook © 2011. All Rights Reserved.
|
Oktavianu,
Code <div id="rt-menu"> <div id="rt-menu-overlay"> <ul class="menutop" > <li class="active root" > <a class="orphan item bullet" href="/" > <span> Main page </span> </a> </li> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/load/" > <span> Downloads <em>Free Download</em></span> </a> <div class="fusion-submenu-wrapper level2"> <div class="drop-top"></div> <ul class="level2" style="display: block; "> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Warez </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game 2 </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> <div class="fusion-submenu-wrapper level3"> <div class="drop-top"></div> <ul class="level3" style=" display: block;"> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> <div class="fusion-submenu-wrapper level3"> <div class="drop-top"></div> <ul class="level3" style=" display: block;"> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li> <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li> </ul> </div> </li> </ul> </div> </li> </ul> </div> </li> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="#" > <span> Movies <em>Watch on-line</em></span> </a></li> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/forum/" > <span> Forum <em>Communicate with us</em></span> </a> </li> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/0-3" > <span> Contacts <em>Letter to admin</em></span> </a></li> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/0-4" > <span> Rules <em>Please read</em></span> </a></li> <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/news/rss/" > <span> RSS <em>Newswire</em> </span> </a> </li> </ul> <div class="clear"></div> </div> </div> şi modifici numele care vrei , mai mult de atât nu am cu ce să te ajut |
| |||