|
Comunitatea uCoz Configurări ale sistemului uCoz Mini-chat Intrebare despre chat (Cum imi pu c hat pe site) |
Intrebare despre chat |
As vrea sa imi pun si eu pe pagina principala a site-ului meu un chat ca aici: My WebPage
Cum pot face asta? Va rog sa imi explicati cat puteti de bine ca eu sunt incepator, este primul meu site si habar nu am cum sa fac. |
Tu ai trebui să fii deja recunoscător că şefu' a căutat pe saitul lui acea adresa şi a postat-o aici. Chiar nu poţi şi tu să procedezi la fel, găsind 2 minute pentru a te înregistra?
Pomul se cunoaşte după roade, omul după fapte.
Şabloane şi scripturi traduse în Română |
gogu: