|
Comunitatea uCoz Configurări ale sistemului uCoz Formularele de e-mail Întrebări frecvente pentru modulul Formularele de E-mail |
Întrebări frecvente pentru modulul Formularele de E-mail |
Întrebare-răspuns Ce ar trebui să fac pentru a afişa acest serviciu în meniul site-ului? Este afişat automat după activare. Dacă acest lucru nu se întâmplă, atunci trebuie să modificaţi manual Meniul Site-ului. După adăugarea câmpurilor personalizate în formularul de e-mail, va apărea „Recrează şablonul formularului”, şi toate elementele, ce au fost modificate în cadrul şablonului, vor fi restaurate la valoarea iniţială. Ce ar trebui să fac? Copiaţi toate modificările într-un fişier separat, iar apoi reconstruiţi şablonul formularului, şi cu ajutorul acestui fişier puteţi modifica tot ce doriţi. Este posibil să creăm un formular de e-mail fără câmpul obligatorul pentru adresa de mail? Mesajele se trimit doar la adresa de e-mail specificată în momentul creării formularului. Dacă nu aveţi nevoie de e-mailul expeditorului, atunci puteţi ascunde acest câmp, şi puteţi scrie că valoare orice adresă. Acest lucru poate fi efectuat doar în momentul editării şablonului formularului. Code <input type="hidden" name="NAME OF HIDDEN FIELD" value="ANY VALUE"> Cum pot face următorul lucru: este necesară completarea a cel puţin unul din cele două câmpuri în momentul trimiterii unui mesaj? Câmpul ce va fi completat rămâne la latitudinea expeditorului. Nu este posibil. Cel mai bine este să lasaţi un câmp obligatoriu. Încerc să adaug formularul de e-mail la Meniul Site-ului, dar nu rămâne „prins” în design-ul paginii. Cum îl pot fixa? Codul formularului de e-mail ar trebui trecut pe o pagină (creaţi o nouă pagină, dacă este necesar), iar apoi adresa acestei pagini o adăugaţi în cadrul Meniului Site-ului. Câmpul "Răspunde cu privire la trimiterea cu succes a e-mail-ului" conţine câteva caractere. Cum pot creşte numărul acestora? Nu puteţi. Numărul de caractere permis este suficient. Aş dori ca un client să primească pe adresa lui un răspuns automat, cum că cererea lui a fost primită. Cum pot face acest lucru? Puteţi seta Răspuns Automat în cadrul contului de e-mail. Un răspuns automat nu poate fi stabilit în cadrul serverelor uCoz. Din când în când formularul de e-mail nu este afişat pe pagină, ci doar după ce pagina a fost reîncărcată. Care este motivul? Posibil din cauza calculatorului dvs sau a setărilor navigatorului pe care îl utilizaţi. În mod standard va apărea o listă verticală "--selectează--", dar un utilizator poate să o ignore şi formularul va fi trimis cu informaţii incorecte. Cum pot „determina” sistemul să verifice selecţia de valori? Stabiliţi o valoare goală în cadrul listei verticale, apoi sistemul va determina utilizatorul să selecteze o variantă care să conţină o valoare. La încercarea de a utiliza formularul pentru e-mail, sistemul arată următorul mesaj: "Doar utilizatorii înregistraţi pot lăsa mesaje". Cum pot îndrepta acest lucru? Vizitatorii pot, de asemenea, să utilizeze formularele de e-mail. Trebuie doar să stabiliţi corect permisiunile de grup. După trimiterea e-mail-ului prin intermediul formularului aferent, acesta nu ajunge nicăieri. Cum pot îndrepta acest lucru? Dacă un mesaj nu are nici o destinaţie, atunci cu siguranţă nu va ajunge unde trebuie. Specificaţi adresa de e-mail corectă. Este posibil următorul lucru: când selectez o valoare într-un anumit câmp, unele valori din alte câmpuri să se modifice?
Ar trebui să utilizaţi Javascript. Good things come to those who wait!
|
Formularele pentru e-mail sunt utilizate ca sa primesti mesaje direct pe mail din partea utilizatorilor site-ului tau. Un exemplu de utilizare este pagina "Contacteaza-ne", existenta de site. Mesajul se trimite catre adresa de e-mail stabilita de administratorul/proprietarul site-ului in cauza.
Good things come to those who wait!
|
Bună!formularul este setat corect,am adresa de email unde ar trebui să primesc mesaje de la utilizatori, dar nu le primesc.Un prieten mi-a zis că mi-a trimis un email prin formular dar eu nu am primit nimic .pagina este http://scoalahartoape.ucoz.ro.
|
naisor, am trimis si eu un mesaj. Verifică-ţi contul de e-mail. Dacă nu ai primit niciuna dintre cele două mesaje trimise, încearcă să setezi filtru pentru mesaje (unde pui criteria: ucozmail.com ca domeniul expeditorului). Poţi crea filtre în setările contului tău Gmail.
|
Am primit emailurile de la voi,iar intre timp am verificat și eu și merge,nu știu cum mi-a trimis el mesajul de nu l-am primit.Va mulțumesc! Mai o întrebare : cum se pot pune in formular să primesc atașamente(poze,documente) sau să pun eu un alt formular de contact?
Material modificat de naisor - Miercuri, 04/03/2015, 2:32 PM
|
Am si eu o problema cu formularul de e-mail. Primesc titlul, corpul mesajului, dar nu primesc adresa expeditorului desi este trecuta cu steluta ca fiind obligatorie. Ce sa fac?
|
Aceeasi problema am intampinat-o si eu. Pe formularul de e-mail primesc doar de la o parte din utilizatori formularele de contact. Am facut cate 2 teste cu 5 persoane diferite. De la 2 dintre ei primeam, de la ceilalti 3 nu. Am setat chiar 2 mail-uri pentru primirea formularelor. Pur si simplu nu se primesc de la toti utilizatorii. Avand in vedere ca eu astfel fac rezervarea pentru evenimentele mele, pot spune ca sunt mai mult decat nemultumita, avand in vedere ca am si achizitionat un pachet de gazduire. Mi-ar fi de mare folos un raspuns care sa ma ajute in aceasta situatie.
Adăugat (22/04/2015, 0:48 AM) |
AdrianaMitu, te rog să ne specifici adresa website-ului, pentru a putea verifica formularele și să-ți oferim un răspuns complet.
Dacă problema este doar cu anumite adrese de e-mail, poți urma instrucțiunile prezentate aici, la punctul 1. Good things come to those who wait!
|
| |||
| |||