• Pagina 1 din 1
  • 1
Copia de rezerva - backup
ArtyRo
Postări: 3502
Reputație: 140
Mesaj # 1 | 7:35 PM
O copie de rezervă (backup) vă va ajuta să restabiliți unele date pierdute în urma ștergerii accidentală sau intenționată a unuia sau mai multe module.

Arhiva copiei de rezervă cuprinde conținutul tuturor modulelor și fișierele încărcate. O arhivă NU conține următoarele elemente:
  • Setările modulului
  • Aspectul template-ului
  • Secțiunile globale
  • Paginile dinamice: "Editor de pagini"
  • Setările modulului "Formulare de Email-uri"
  • Datele din modulul "Statistici"
  • Mesajele private


Puteți crea o copie de rezervă o singură dată la 7 zile.

După crearea unei copii de rezervă, mărimea acesteia se adaugă la spațiul de disc pe care-l aveți. Prin urmare, dacă spațiul dvs. de disc e ocupat în proporție de 50%, după crearea copii de rezervă veți avea ~100% . Din acest motiv, nu veți mai putea actualiza site-ul. În situația dată, pentru evitarea acestei probleme, se recomandă să salvați copia de rezervă la dvs. pe calculator, după care să o stergeți de pe server.

Dacă dvs. sunteți un utilizator cu experiență și respectați metodele de securitate elementare (nu dați altor persoane parola de administrator și de la CP, vă folosiți de calculatorul personal, primiți email-uri pe protocolul POP3 e.t.c), nu aveți nevoie de aceste copii de rezervă.

O copie de rezervă poate fi creată între orele 00 noaptea până la 09 dimineața (ora serverului). Funcția este activată după contactarea suportului tehnic din Panoul de Control.



Întrebări - Răspunsuri

Întrebare: După crearea unei copii de rezervă, o pot pune pe alt sistem, spre exemplu Joomla?

Răspuns: Se poate oriunde doar că de sine stătător. Adică conversia sa într-un alt sistem e poblema dvs. sau a programatorilor acelui sistem.



Întrebare: Funcția copie de rezervă așa trebuie să facă? Când apăs butonul "Crează copia de rezervă" toate taburile modulelor din meniul vertical din CP trec în inactive iar la accesarea site-ului apare "SITE NOT FOUND"

Răspuns: Da. La crearea unei copii de rezervă site-ul nu trebuie să se actualizeze. Acest fenomen e doar pe durata creării copiei de rezervă, după care totul revine la normal.



Întrebare: Pot crea o copie de rezervă și să o atribui unui alt site?

Răspuns: Nu. Site-ul 2 se va considera o clonă, iar aceasta nu este acceptată în sistemul uCoz. Suportul tehnic va cere să ștergeți primul site.


Întrebare: Spațiul meu de disc este 646 Mb dintre care 320 ocupat. La crearea copiei de rezervă spațiul de disc utilizat a crescut până la 480 Mb. După instalarea copiei de rezervă spațiul de disc nu s-a schimbat cu toate că am șters arhiva.

Răspuns: Dacă ați șters arhiva din Managerul de Fișiere, direct sau cu FTP, spațiul de disc se recalculează imediat. Dacă ați șters arhiva de pe pagina backup /panel/?a=backup din CP, acesta nu se recalculează imediat. Așteptați maxim 24 ore.


Întrebare: Sistemul va primi copia mea de rezervă dacă îi fac modificări?

Răspuns: Dacă aveți experiență și editați corect arhiva, sistemul va citi exact ceea ce îi veți oferi.
Atenție, dacă nu aveți experiență, NU modificați arhiva.


Întrebare: Aseara prietenul meu a șters totul de pe site, inclusiv copia de rezervă. Pot cumva să o restabilesc?

Răspuns: Nu, dacă nu aveți o copie de rezervă nu puteți restabili site-ul chiar dacă plîtiți pachetul Ultra (23$/luna) pe un an înainte. Se recomandă după crearea unei copii de rezervă să o salvați pe calculatorul dvs.


Întrebare: Dacă am facut o copie de rezervă, aceasta se reînnoiește automat?

Răspuns: NU, copia de rezervă făcută luna trecută nu deține datele modificate după crearea ei. Vă recomandăm să creați săptamânal câte o copie de rezervă dacă aveți nevoie de ele.



kalean
Postări: 13
Reputație: 0
Mesaj # 2 | 7:34 PM
Am rugat asistenta tehnica sa imi activeze backup-ul de pe site-ul www.noviestatusi.ucoz.ru dar nu am primit raspuns, ma puteti cineva ajuta ?
Felicia
Postări: 1326
Reputație: 55
Mesaj # 3 | 10:16 PM
kalean, o sa te rog sa-ti verifici mesajele din CP -> Ajutor -> Asistenta Tehnica, deoarece inca de ieri ti s-a raspuns la mesaj.
Good things come to those who wait!
kalean
Postări: 13
Reputație: 0
Mesaj # 4 | 10:23 PM
Citat Felicia ()
kalean, o sa te rog sa-ti verifici mesajele din CP -> Ajutor -> Asistenta Tehnica, deoarece inca de ieri ti s-a raspuns la mesaj.


Felicia , Iti multumesc pentru ajutor, dar nu mi s-a raspuns la mesaje. Sa fi raspuns nu aveam sa postez. Uite dovada.
Primul mesaj trimis catre voi: http://s27.postimg.org/5ne6ych4z/image.png

Al doilea mesaj trimis catre voi: http://s27.postimg.org/kgsuj3ow3/image.png
Al doilea mesaj a fot rezolvat, au fost atacuri la server, din acest motiv nu puteam intra.
Astept activarea back-up.
Multumesc.
Felicia
Postări: 1326
Reputație: 55
Mesaj # 5 | 11:40 PM
kalean, in cazul in care nu ai facut-o deja, trimite si link-ul catre copia de rezerva creata, pentru verificare.
Good things come to those who wait!
kalean
Postări: 13
Reputație: 0
Mesaj # 6 | 11:47 PM
Lincul nu l-am trimis atunci, l-am trimis acum. Sper s afie in curind activata.
O postez si aici, daca o poti activa tu
http://noviestatusi.ucoz.ru/_bk_Statusuri.zip
Felicia
Postări: 1326
Reputație: 55
Mesaj # 7 | 10:23 PM
kalean, te rog sa-mi spui daca e totul e in regula acum.
Good things come to those who wait!
  • Pagina 1 din 1
  • 1
Căutare: