|
Comunitatea uCoz Altele Comunicarea dintre utilizatori Cumpar Sablon uCoz |
Cumpar Sablon uCoz |
YOYOYO, am luat legatura cu omul respectiv,vrea 15E pe el respectiv 20E cu instalarea lui.Am zis de acord intr-un final, dar vrea banii doar intr-un cont gen PayPal rusesc,eu nu am cum sa ii platesc prin optiunea impusa de el,i-am zis ca ii pot face p[lata doar PayPal.Omu e incapatanat ma pune sa imi fac 7 conturi doar ca sa ii transfer lui 15E ,mi se pare aiurea ca nu accepta pe paypal.
|
Danny, pastreaza-ti banii . Am sa incerc sa fac RIP la sablon . Am reusit ceva dar... nu e exact la fel... dar am sa incerc sa-l fac sa semene cat de cat..
DEMO : D5 Cinema O sa dureze ceva timp pentru ca sunt incepator.... Dar nu pot sa fac blocks.... Nu cred ca sablonul are. Material modificat de YOYOYO - Joi, 05/04/2012, 2:52 PM
|
Muşatinu, nu stiam ca in rusia nu se lucreaza cu paypal si da pe webmoney ma pus sa ii fac plata,eu nu am asa ceva si nici nu cred ca imi pot face acolo.
Sa-l ia naiba de template ca am nevoie de el . YOYOYO, iti multumesc pentru interesul pe care il arati fata de acest topic, ceva ceva ai reusit tu acolo dar nu cred ca pot face nimic deocamdata cu ce ai rip-uit tu pana acum, in caz ca reusesti o sa iti dau 10E cum am promis in primul post sau iti platesc un pachet basic de la ucoz pe 3/luni . |
Quote (Danny) Ofer 10E Paypal celui ce imi poate oferi acest template (Vezi Demo) adaptat pentru uCoz si desigur tradus in Limba Romana. uite aici un link de unde il poti downloada sablon d5 cinema sau sablon d5 cinema daca merge te rog sa imi spui si mie |
Quote (Danny) daniel, nu merge deoarece respectivele sabloane sunt pentru DLE nu sunt adaptate pentru uCoz. greseala mea uite aici linkul sablon d5 cinema este adaptat pentru ucoz dar din pacate este in limba rusa l-am instalat si eu pe un site de test filme dar din pacate nu prea m-am descurcat daca reusesti sa il traduci te rog sa mi-l dai si mie Material modificat de daniel - Vineri, 27/04/2012, 2:17 AM
|