• Pagina 1 din 1
  • 1
Filtre produs
Felicia
Postări: 1326
Reputație: 55
Mesaj # 1 | 9:53 AM
Definiții principale


  • Categorie este o categorie a Magazinului online.
  • Categoria finală este categoria din Magazinul Online fără vreo subcategorie.
  • Grup produs sau categorie globală sunt secțiuni ale descrierii predefinite a produsului. Acestea pot fi create, de asemenea, și de către utilizator.
  • Specificația este un set de opțiuni cu valori configurate.
  • Descrierea globală este o specificație predefinită pentru un anumit model de produs. Când o astfel de descriere este conectată la un produs, un nume, brand, imagine și grupul de produs al acestei descrieri este conectat.
  • Opțiune este un parametru al produsului. De exemplu, pentru grupul de produse Telefoane, poate fi diagonala ecranului.
  • Valoare opțiune este o valoare a parametrului produsului. De exemplu, pentru grupul de produse Telefoane, aceasta poate fi lungimea diagonalei în inchi.
  • Utilizator (în acest ghid) este administratorul magazinului, sau orice alt profil cu drepturi de modificare a produselor.
  • Panoul de Control este Panoul de Control al website-ului, o pagină a modulului Magazin online. De obicei, arată ca http://numesite/panel/?a=shop.


  • Opțiuni principale


    Permite utilizatorilor să compare produsele după valorile opțiunilor
    Permite utilizatorilor să filtreze produsele după valorile opțiunilor

    Condiții prealabile


    Este de așteptat că un administrator de magazin are deja un set de produse împărțite pe categorii. În cadrul sistemului uCoz, opțiunile aparțin grupurilor de produse. De aceea este necesar să stabiliți din ce grup de produs vor aparține produsele din categorie. Această corelație poate fi specificată în cadrul Panoului de Control. Pentru a face acest lucru, accesați pagina pentru administrarea categoriei: http://numesite/panel/?a=shop;l=cats.



    Apoi, dați click pe butonul editare din dreptul categoriei dorite:



    În imaginea anterioară, pătratul roșu indică câmpul în care această corelație este specificată. Doar categoria finală poate fi conectată la grupul de produs.

    Imediat ce grupul de produs necesar a fost ales, categoria poate fi salvată. Apoi, secțiunea Filtru produs care conține codul $SPEC_FILTER$ va fi disponibilă pe pagina categoriei. Mai multe detalii despre cum puteți crea și modifica grupuri de produs personale vor fi oferite în cadrul unui articol viitor. După ce aceste acțiuni au fost realizate, toate produsele care aparțin categoriei conectate la grupul de produs vor avea tab-ul Specificații cu un conținut specific. Pentru utilizatori, tab-ul va arăta așa:



    Conținutul tab-ului poate fi împărțit în 3 secțiuni:
    • Secțiunea 1: Notificări ce conțin alerte informative. De exemplu, în imagine, puteți vedea că produsul este conectat la specificațiile din grupul de produs Camere.
    • Secțiunea 2: Duplicarea mai multor opțiuni. Grupul de produs Curent reprezintă duplicarea opțiunii pentru a crea o conexiune între Descrierea globală și Categorie, pe care le-am revizuit anterior. Descrierea globală este o duplicare a opțiunii din formularul de editare.
    • Secțiunea 3: Specificații în modul de editare. Aici, un utilizator poate specifica valorile opțiunii, dar și crea propriile opțiuni și valori.


    Filtrare produse


    Proprietarul unui magazin online poate filtra produsele după opțiuni cu ajutorul secțiunii filtru. Această secțiune este afișată doar pe pagina categoriei conectate cu descrierea globală. Secțiunea filtru va arăta așa:



    Există o diferență între modul în care utilizatorii și clienții văd secțiunea de filtru. Utilizatorii pot administra aspectul elementelor filtrului cu ajutorul elementelor de control care arată așa:



    Acestea permit afișarea opțiunii în format restrâns, extins sau chiar să o ascundă.

    În prima situație, toate opțiunile și valorile restrânse vor fi mutate sub elementul Mai multe. Când o valoare este selectată, toate produsele vor fi filtrate după acest parametru. Când mai multe valori a unei opțiuni sunt selectate, toate produsele care au opțiunea cu una dintre valorile selectate, vor fi afișate.

    Când mai multe valori din diferite opțiuni sunt selectate, toate produsele cu valorile corespunzătoare cu cele selectate vor fi afișate.

    Dacă rezultatele filtrului sunt salvate sau nu, depinde de opțiunea Afișare filtre produs în bara de adresă de pe pagina setărilor: Panoul de Control > Magazin Online > Setări modul (http://numesite/panel/?a=shop;l=setup). În cazul în care opțiunea este dezactivată, valorile filtrului vor fi salvate în cookies-urile browser-ului utilizatorului. Dacă opțiunea este activată, atunci valoarea va fi afișată în bara de adresă. Acest link poate fi distribuit clienților, pentru a-i transfera direct la rezultatele filtrului.

    Adăugarea propriilor grupuri de produs, opțiuni și valori


    În cazul în care grupurile de produse, opțiuni și valori predefinite nu sunt potrivite utilizatorului, pot fi adăugate cele preferate, însă există un anumit număr de limitări. Nu este permisă adăugarea de noi grupuri de produs în cadrul grupurilor de produs finale. Totuși, este posibil să adăugați un grup de produs secundar celui deja existent. Nu este permis să modificați grupurile de produs din sistem, opțiuni și valori. Elementele pe care utilizatorii le crează sunt disponibile doar pentru dânșii, până în momentul în care moderatorul le aprobă. După moderare, aceste elemente sunt disponibile tuturor. Procesele de creare, modificare și ștergere a elementelor sunt destul de similare.

    Acum vom discuta despre cum puteți crea o opțiune principală și unele secundare. Puteți crea și modifica opțiuni pe pagina specificațiile produsului. Totuși, modificarea acesteia va afecta întregul grup de produs. Pentru a adăuga o nouă opțiune de bază, dați click pe pictograma cu plus din dreptul Adaugă specificație:



    În fereastra care apare, completați câmpul Nume:



    Vom trece peste completarea câmpului Valoare. Aceasta ne va permite să creăm o opțiune secundară. Click pe Salvare și veți vedea o nouă opțiune pe pagină:



    Apoi, trebuie să dați click pe pictograma cu plus din dreptul numelui opțiunii. În fereastra care va apărea, completați numele și câmpurile valoare pentru opțiunea secundară:



    Iată cum ar trebui să arate rezultatul:



    După cum am descris anterior, pentru a crea funcția de bază cu valori, trebuie să completați câmpurile de valori atunci când creați o opțiune. Modificarea și ștergerea este realizată în fereastra care apare după ce acest buton a fost apăsat:



    Adăugarea, modificarea și ștergerea grupurilor de produs se realizează într-un mod similar. Fereastra de adăugare apare după ce elementul corespunzător din meniul rulant a fost apăsat:



    Editarea/ștergerea este disponibilă după ce ați ales propriul grup de produs. În cazul acesta, elementele corespunzătoare vor fi afișate:



    Important! Fișierul shop.css (Magazin Online -> CSS) trebuie să fie actualizat pentru ca noile opțiuni să fie afișate în mod corect.

    Good things come to those who wait!
    geaninamary
    Postări: 1
    Reputație: 0
    Mesaj # 2 | 4:17 PM
    Buna ziua.
    Am deschis acesta tema,pentru ca am tot cautat pe forum un raspuns in cea ce priveste dreptul moderatorilor dintr-un magazin online si nu am gasit nimic.
    Situatia sta in felul urmator. Am un cumparat magazin online cu domeniu si doresc sa bag si parteneri externi sa vanda si ei pe magazinul meu.
    1) Le voi da dreptul sa fie Moderatori,sa publice cand au de vanzare si sa stearga cand vand acest produs daca nu il mai au pe stoc.
    Am observat ,ca odata ce am un moderator in lista de utilizatori,acesta are acces si la produsele altor moderatori,iar acest lucru nu il doresc.Nu vreau sa poata sterge sau sa modifice ce au alti moderatori.
    Doresc ca Moderatorul respectiv,sa poate gestiona doar ce isi publica prin contul sau.
    2)Moderatul daca are o comanda de onorat in urma unei achizitii de la un client,sa primeasca doar el e-mail pe adresa cu care s-a logat si autentficat pe cont,nu sa primeasca si administratorii sau pe o adresa unica de e-mail creata pentru comenzi.
    Magazinul meu este destinat Artei si cum sunt multi artisti la noi,voi avea multi doritoari sa isi vanda prin intermediul magazinul meu.
    Eu ca administrator,nu ma pot ocupa de publicarea produselor si gestionarea comenziilor in situatia cand voi avea minim 50 de colaboratori pentru inceput.
    Va rog sa imi spuneti,cum organizez in platforma ucoz, aceste optiuni pentru moderatori.
    Am tot cautat pe net informatii referitoare la aceasta problema si am intales ca ar fi o aplicatie care costa.Nu-i o problema ,ca stiu ca nu totul este gratis.
    In acest moment,eu lucrez pe 2 platforme unde imi vand produsele si am acces doar sa public,sterg si sa onorez comenziile care le primesc pe adresa mea de e-mail.
    Sper ca si platforma Ucoz, sa aibe aceasta posibilitate pentru clientii sai,ca daca nu ,nu am facut nici o afacere cu ea.
    Multumesc.
    Felicia
    Postări: 1326
    Reputație: 55
    Mesaj # 3 | 10:17 AM
    geaninamary, dacă am înțeles corect ce ai nevoie, secțiunea Administrarea subagenților din CP -> Magazin online (https://www.screencast.com/t/OZNwHBhKqtxv) ar trebui să-ți fie utilă
    http://forum.ucoz.ro/forum/18-2971-17758-16-1380555294

    Good things come to those who wait!
    atemegg
    Postări: 1
    Reputație: 0
    Mesaj # 4 | 9:08 PM
    Incercati famshop.ro
    • Pagina 1 din 1
    • 1
    Căutare: