Comunitatea uCoz Configurări ale sistemului uCoz Statistici Statistici (Descrierea temei de discuție) |
Statistici |
Sall cine ma poate ajuta si pe mn ....eu am un subdomeniu si nush dc nu merge deloc ...ca doar lam atasat ...si tot nu imi merge..imi da eroare la pagina cand intru ...si as vrea sa imi spuneti ce sa fac ca sa imi mearga...
Adăugat (24/10/2012, 2:40 PM) |
HakTar, daca antevirusul sau browserul ti-a gasit malvare pe site inseamna ca:
1 un fisier de pe site-ul tau e hostat de un alt site care a fost denuntat ca malware 2 un fisier .JS nu functioneaza cum trebuie. Pe viitor daca scrii in topicuri straine cu continut care nu are nimic comun cu mesaju tau, vei primi penalizare... asta e a 2 prentaminare si ultima. |
Poi sa apara unde o vrea. Eu as vrea sa pot verifica statisticiile siteului( cine a intrat, cati vizitatori au fost azi etc. ) doar ca imi da acel cod si nu stiu ce sa fac cu el. La celelalte module nu apare, decat la unele insa pe alea nu le folosesc. In loc de "obtineti codul" la celelalte apare " verifica modulul"
|
marrya, pentru a introduce Counter-ul, trebuie să folosești Constructorul cum ți-a spus și Muşatinu. Astfel, acolo trebuie să introduci acest cod
Cod $COUNTER$<?if($ONLINE_COUNTER$)?><hr />$ONLINE_COUNTER$$ONLINE_USERS_LIST$<?endif?> Blocul (sectiunea) poate fi creată prin intermediul Constructorului, urmând acești pași: 1. Autentifica-te pe website ca Administrator. 2. Alege "Constructor" -> "Activare Constructor" din Admin-bar. 3. Alege "Constructor" -> "Adaugare secțiune +" . 4. Muta secțiunea nou creată prin drag în partea dreaptă sau stângă a website-ului. 5. Poți redenumi secțiunea (blocul) nou creat apăsând pe numele acestuia ("Secțiune nouă"). 6. Pentru a introduce conținutul noii secțiuni create (codul counter de mai sus), apăsați butonul http://s0.ucoz.net/.s/img/icon/btn-modify.png din secțiunea nou creată. 7. Pentru a salva schimbarile, alege "Constructor" -> "Salvare modificari". Dă-ne de știre dacă a funcționat! Be the change you want to see in the world. M Gandhi.
|
| |||