Mesaj # 1 | 10:48 PM
Panoul de Control » Forum » Setările Modulului

Cuvinte cheie: setări forum, set de pictograme, set de butoane, lungimea mesajului, statusul utilizatorului, dimensiunea fișierului, editarea postărilor

Denumirea modulului. În acest câmp puteți specifica numele forumului dvs care va apărea în titlul paginii.
Participarea în TOP-ul uCoz. Dacă doriți, forum-ul dvs poate lua parte la TOP-ul Forumurilor uCoz. Trebuie doar să bifați opțiunea şi completați câmpurile care vor apărea.
Selectați categoria forum-ului din meniul vertical.
Dacă doriți ca forum-ul dvs să nu ia parte la evaluare, pur şi simplu nu bifați opțiunea.
Formularul de răspuns. Puteți alege dacă formularul de răspuns va fi pe o pagină separată sau imediat sub postare. Această opțiune este foarte importantă pentru cei care urmăresc traficul.
Setul de butoane. Butoanele unui forum sunt imaginile "Topic Nou", "Sondaj Nou", "Adaugă răspuns ", "Citat", "MP" etc.
Puteți alege un set dintre cele 42 de variante standard existente.
Pentru a vizualiza setul, dați click pe link-ul "Set Butoane". Se va deschide o nouă fereastră cu exemple pentru toate seturile din listă.
Dacă nu doriți unul din seturile standard sau aveți propriile seturi, le puteți încărca pe acestea în cadrul sistemului. Pentru a face acest lucru, selectați „Set personalizat” din listă şi specificați URL-ul setului dvs în câmpul care va apărea. Notă! Imaginile trebuie să aibă aceeași denumire ca şi butoanele din seturile standard. Pentru a vedea numele imaginilor, dați click pe "Set Butoane".
După ce ați selectat set-ul, îl puteți vizualiza în partea dreaptă.
Set Imagini Imaginile forumului sunt cele care însoțesc temele de discuții şi informațiile adiționale.
Lucrul cu aceste imagini este similar cu cel pentru butoane. Puteți alege un set din cele 12 variante standard existente.
Puteți vedea cum arată seturile, dând click pe link-ul "Set Imagini".
Dacă nu vă plac seturile standard sau aveți propriul dvs set, puteți să-l încărcați în sistem prin intermediul câmpului "Set imagini 2".
Sau puteți selecta "Set Personalizat" în primul câmp şi să specificați URL-ul dosarului cu imagini, urmând aceleași reguli ca şi cele pentru butoane.
Numărul de teme şi publicări pe pagină, numărul înregistrărilor RSS şi lungimea mesajului. Puteți specifica numărul de teme şi publicări ce vor fi afișate pe o pagină. Puteți, de asemenea, specifica numărul de înregistrări ce vor fi afișate în RSS şi stabili lungimea unei publicări – în numărul de caractere. Puteți selecta toate valorile din listele verticale. Nu puteți alege valori mai mari decât cele specificate.
Puteți alege să afișați sau să ascundeți coloana cu "Vizualizări".
Pe forum aceasta apare astfel.
Puteți alege să afișați sau să ascundeți imaginea status de sub lista temelor.
Pe forum acestea apar astfel.
Puteți alege să afișați sau să ascundeți secțiunea cu drepturile utilizatorilor.
Pe forum acestea apar astfel.
Puteți alege să afișați sau să ascundeți status-ul utilizatorului.
Pe forum, acestea este situat sub informațiile despre un utilizator.
Puteți atribui numărul de publicații pentru ca o tema să fie considerată serioasă ("fierbinte").
O temă serioasă ("fierbinte") are imaginea corespunzătoare.
Administrarea fișierelor şi a imaginilor. Puteți specifica numărul de fișiere ce pot fi adăugate simultan şi dimensiunile acestora, precum şi dimensiunile maxime ale unei imagini redimensionate/mărime completă. Selectați numărul de fișiere din meniul vertical şi specificați dvs celelalte valori.
Puteți specifica perioada în care utilizatorii își pot modifica propriile publicări sau să șteargă propriile teme (valoarea 0 – aceștia nu pot modifica/șterge publicări/teme).
De asemenea, puteți ajusta anumiți parametrii a notificărilor cu privire la noile intrări, publicările „rele”, activa capacitatea de a anunța utilizatorii cu privire la noi răspunsuri (pentru toți utilizatorii).


Administrarea Forumului

Cuvinte cheie: moderare forum, contopirea temelor, despărțirea temelor, mutarea unei teme, ștergerea unei teme, mutarea unor publicări

Administrarea Forum-ului poate fi făcută în mai multe moduri. Majoritatea funcțiilor sunt concentrate în cadrul secțiunii "Opțiunile Moderatorului".
Lista verticală din opțiunile moderatorului conține caracteristicile pentru administrarea temelor şi a post-urilor.
Mutarea unei teme. Selectați "Mutați tema de discuție" din lista verticală. Dați click pe OK.
Veți vedea un formular cu denumirea temei, descrierea sa şi o listă verticală. Selectați un forum din meniu, specificați o denumire şi o descriere nouă pentru temă, dacă este necesar. Dați click pe "Salvează".
Mutarea răspunsurilor. Selectați "Mută răspunsurile" din lista verticală. Dați click pe OK.
Veți vedea un formular. Specificați numele temei unde doriți să mutați răspunsurile şi bifați-le pe cele ce urmează să fie transferate. Apoi dați click pe "Mută răspunsurile". Publicările vor fi mutate la urmă (în partea de jos) unei teme noi. Notă: nu puteți muta primul răspuns dat la o temă.
Închiderea unei teme. Selectați "Închide tema de discuție" din lista verticală. Dați click pe OK. O imagine cu un lacăt va apărea lângă denumirea temei, şi elementul "Deschide tema" va apărea în opțiunile moderatorului.
Deschiderea unei teme. Selectați "Deschide tema" din lista verticală. Dați click pe OK. Imaginea cu lacăt va dispărea, însemnând că tema a fost deblocată, şi elementul "Închide tema" va apărea în lista verticală.
Ștergerea unei teme. Selectați "Ștergeți tema de discuție" din lista verticală. Dați click pe OK.
Veți vedea o fereastră de confirmare. Alegeți ori "Ștergeți tema de discuție" sau "Renunță".
Fixarea primului post a temei. Această caracteristică înseamnă că primul mesaj devine un titlu şi va apărea pe toate paginile temei. Selectați "Fixează primul mesaj" din lista verticală şi dați click pe OK. După aceasta elementul "Nu fixa primul mesaj" va apărea în lista verticală.
Unirea temei. În cazul în care doriți unirea temelor, toate publicările uneia din teme vor fi adăugate la final (în partea de jos) a celeilalte teme. Selectați "Unește tema de discuție" din lista verticala şi dați click pe OK.
Veți vedea un formular. Specificați URL-ul temei pe care vreți să o contopiți cu tema actuală şi dați click pe "Unește tema de discuție".
Separarea unei teme. Separarea unei teme permite mutarea a o parte din publicări către o tema noua. În cazul mutării publicărilor, acestea sunt transferate către o altă temă, în cazul separării unei teme, acestea sunt transferate către o temă nouă, denumirea şi locația acesteia va trebui să o specificați dvs. Selectați "Separă tema de discuție" din lista verticală şi dați click pe OK.
Veți vedea un formular. Specificați numele unei teme, descrierea (dacă e necesar) şi locația acesteia. Apoi bifați posturile ce vor urma să fie mutate şi dați click pe „Separați tema”. Notă: nu puteți transfera primul post al unei teme.
Anularea abonărilor. Dacă o temă şi-a pierdut gradul de interes, puteți renunța la toate abonările, realizate de către utilizatori. Selectați "Renunță la toate abonările din această temă de discuție" din lista verticală şi apoi dați click pe OK.
Puteți administra într-un mod rapid o temă, fără a accesa opțiunile moderatorului. În apropierea oricărei teme există două imagini pentru editarea/mutarea sau ștergerea temei corespunzătoare. Utilizați-le dacă doriți să ștergeți/redenumiți rapid o temă. Formularele care apar în aceste cazuri sunt similare celor descrise mai sus.
Ștergerea publicărilor. În colţul din dreapta jos a fiecărui post există butonul „Ștergere”. Dați click pe el dacă doriți să ștergeți postarea. Notă: nu puteți șterge prima postare din cadrul unei teme.
Dacă doriți să ștergeți mai multe postări, bifați-le şi va apărea butonul „Șterge mesajele marcate” în partea de jos a paginii temei respective. Dați click pe el ca să ștergeți toate publicările selectate.
Editarea unei publicări. Dacă doriți să editați o publicare, dați click pe butonul "Editare" pe care-l găsiți sub fiecare postare în colţul din dreapta jos.

Good things come to those who wait!