• Pagina 1 din 1
  • 1
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Editorul de pagini » Un nou meniu (cum adaug elemente intr-un nou meniu)
Un nou meniu
DisrocteD
Postări: 3
Reputație: 0
Mesaj # 1 | 11:49 PM
Salut. Sunt incepator si am intampinat o problema respectiv cum sa adaug pagini noi intr-un meniu principal nou.Problema este ca nu imi apare la Editorul de pagini>Administrarea paginilor cum sa adaug elemente pentru meniu 2 ci pot adauga doar la meniu 1.Site-ul este acesta http://lyceum.ucoz.ro si doresc sa adaug elemente noi la Nr.2 LYCEUM ca la Nr.1 LYCEUM cum am reusit din administrarea paginilor.
yonutz
Postări: 417
Reputație: 7
Mesaj # 2 | 0:12 AM
DisrocteD, dai in control panel selecetezi pagina principala,

si acolo selectezi ce este cu rosu Personalizaţi design-ul [ Constructor pentru meniul site-ului]

dar tias recomanda cand creezi o pagina sa selectezi optiunea asta:>>Adaugă o legătură către pagină în meniul principal al site-ului

de la adaugare pagina noua cand faci o pagina noua bifeaza aia si va intra automat in meniul tau al site-ului cam atat succes

DisrocteD
Postări: 3
Reputație: 0
Mesaj # 3 | 6:13 PM
Eu asa am procedat pana acum cand am creat meniul de la Nr.1 LYCEUM am bifat legatura dar acum vreau sa creez alt meniu si cred ca nici macar nu stiu cum sa creez un nou meniu principal asa incat sa imi apara la administrarea paginilor adaugare pagina noua pentru cel de al 2-lea meniu pe care l-am creat.Vreau sa pot administra cel de-al 2-lea meniu pe care il creez la fel ca meniul principal cu adaugare subpagina cu tot.Deci problema mea principala in mare este ca sunt incapabil de a crea un nou meniu si sa adaug pagini si subpagini noi linistit cum am facut foarte usor din editorul de pagini pentru meniul principal. Ma scuzati ca sunt incepator :D.
ArtyRo
Postări: 3502
Reputație: 140
Mesaj # 4 | 0:05 AM
DisrocteD, pentru meniul 2 trebuie manual sa adaugi


DisrocteD
Postări: 3
Reputație: 0
Mesaj # 5 | 10:17 PM