• Pagina 1 din 2
  • 1
  • 2
  • »
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Utilizatorii site-ului » BLOCAREA CONTULUI
BLOCAREA CONTULUI
ionel1993
Postări: 9
Reputație: 0
Mesaj # 1 | 9:27 PM
Buna as dori sa ma lamureasca si pe mine cineva daca se poate?De ce mi sa blocat contul cu acest email:ionelstar31@yahoo.com sunt incepator pe acest site nu prea stiu.sI INCA CEVA CAND II DAU SUS LA CONTUL DVS ESTE BLOCAT IMI APARE ASTA :Automatic entries posting.:CE AS PUTEA SA FAC PT A INLATURA PROBLEMA?a rog frumos ajutatima.
Raver
Postări: 1227
Reputație: 70
Mesaj # 2 | 11:06 PM
ionel1993, spune-mi te rog adresa website-ului tau pentru a verifica in sistemul nostru.
Be the change you want to see in the world. M Gandhi.
ionel1993
Postări: 9
Reputație: 0
Mesaj # 3 | 6:21 PM
Site-ul meu este mp3pealese.ucoz.ro
ArtyRo
Postări: 3502
Reputație: 140
Mesaj # 4 | 7:11 PM
ionel1993, Automatic entries posting.

asta inseamna ca ati folosit un script care adauga intrari intr-o perioada scurta de timp, astfel ca actiunile acelui script incarca serverul pe care se afla site-ul dvs.

Ce scripturi ati folosit? daca se poate cu link catre sursa...

ionel1993
Postări: 9
Reputație: 0
Mesaj # 5 | 7:45 PM
Pai am luat fisiere de pe servers-uploads.com linkul de unde se poate descarca fisierele respective.Si in acest caz ce ar trebui sa fac ca sa nu mi se deblocheze contul?
Material modificat de ionel1993 - Miercuri, 11/01/2012, 8:04 PM
ArtyRo
Postări: 3502
Reputație: 140
Mesaj # 6 | 2:02 AM
ionel1993, acolo scrie contactati administratia din control panel.. eu am patin ccam la fel am contactat administratia am explicat care script a provocat aceasta dauna si le-am zis ca scriptu a fost inlaturat.. in cazul tau nu stiu.. trebuie sa fi mai explicit ce ai adaugat.
Ciucurashu
Postări: 2
Reputație: 0
Mesaj # 7 | 2:39 AM
Buna seara am si eu o intrebare sunt la fel incepator in domeniu dar vreau sa stiu daca se merita sa intru in aceasta afacere ?