Mesaj # 1 | 8:58 PM
Panoul de Control » Utilizatori » Setările Modulului
Activarea modulului "Utilizatori". Când această opţiune este activată, înregistrarea pe website-ul dvs. este permisă, în caz contrar înregistrarea va fi imposibilă. În plus, administratorii vor avea posibilitatea să se autentifice pe site.
Metodele premise pentru autorizarea utilizatorilor. Aici puteţi alege modul de autentificare a utilizatorilor pe website-ul dvs: 1. "Utilizatorii uID" – toţi utilizatorii care au conturi pe www.uid.me se vor putea autentifica pe website-ul dvs, fără a fi nevoie să se înregistreze separat pe site. Pentru autentificare ei vor folosi adresa de e-mail şi parola. 2. "Utilizatorii locali " – utilizatorii vor trebui să se înregistreze pe website-ul dvs, şi vor folosi un nume de utilizator şi o parolă pentru autentificare. Reţineţi că puteţi să activaţi utilizatorii locali doar dacă sunteţi un utilizator Premium.
Pagina personală a utilizatorului (profilul). Această opţiune defineşte în ce mod se va deschide pagina de profil a utilizatorului (atât pentru profilul dvs cât şi a celorlalţi utilizatori).
Puteţi alege una din cele trei variante: 1. Într-o fereastră nouă (formatată) – pagina se va deschide într-o nouă fereastră de tip pop-up (750х420). 2. Într-o nouă fereastră (simplă) – pagina se va deschide într-un nou tab sau într-o nouă fereastră a navigatorului dvs. 3. În fereastra actuală – pagina se va deschide în fereastra actuală, "înlocuind" pagina deschisă.
Câmpurile formularului de înregistrare. Aici puteţi activa/dezactiva câmpurile pentru procesul de înregistrare a noilor utilizatori pe site-ul dvs, precum şi să alegeţi ce câmpuri sunt obligatorii şi care sunt opţionale (aceste opţiuni sunt de asemenea responsabile pentru pagina de profil a utilizatorului). Această înregistrare se referă la formularul de înregistrare locală (pentru înregistrarea utilizatorilor locali). Formularul de înregistrare uID nu poate fi modificat. Formularul(ele) de înregistrare utilizat(e) pe website-ul dvs depind de metodele de autorizare activate.
1. Prima bifă este responsabilă pentru activarea/dezactivarea unui câmp. 2. A doua bifă este responsabilă pentru ca un câmp să fie obligatoriu/opţional.
Informaţiile afişate pe pagina cu lista utilizatorilor. Prin intermediul acestei opţiuni puteţi modifica informaţiile ce vor fi afişate pe pagina cu lista membrilor site-ului dvs, puteţi modifica şi ordinea coloanelor cu informaţii şi specifica ce câmpuri pot fi utilizate pentru sortare.
1. Prima opţiune este responsabilă pentru numărul de ordine a coloanei. 2. A doua opţiune este responsabilă pentru activarea/dezactivarea coloanei. 3. A treia opţiune este responsabilă pentru disponibilitatea unei coloane pentru sortare.
Blocarea repetării e-mail-urilor. Dacă un utilizator s-a înregistrat pe site-ul dvs cu o anumită adresă de e-mail, aceasta nu va mai putea fi utilizată în cadrul unui nou proces de înregistrare.
Activitatea utilizatorilor cu adrese de e-mail neconfirmate. Prin activarea acestei opţiuni, utilizatorii care nu au confirmat adresa lor de e-mail nu vor avea posibilitatea de a adăuga înregistrări pe site-ul dvs. De fiecare dată când vor încerca să adauge o înregistrare vor fi informaţi de necesitatea confirmării adresei de e-mail.
Opţiunea "Ascunde utilizator". Cu această opţiune dezactivată utilizatorii nu vor putea să-şi ascundă numele lor de utilizator din lista celor online.
Câmpul "Gen". Această setare permite adăugarea opţiunilor adiţionale din lista verticală "Genul dvs" ce va putea fi selectat în timpul înregistrării şi a editării profilului.
Semnătură şi avatare. Aceste opţiuni permit setarea valorilor pentru numărul maxim de caractere din semnătura utilizatorului, precum şi specificarea dimensiunii maxime în kbytes şi în pixeli a avatarului adăugat.
1. Primul câmp este pentru numărul maxim de caractere în semnătura utilizatorului. 2. Al doilea câmp este pentru stabilirea dimensiunii maxime a avatarului în kilobytes. 3. Al treilea câmp este pentru stabilirea dimensiunilor maxime a avatarelor în pixeli.
Notificările prin e-mail. 1. Prin activarea primei opţiuni fiecare utilizator înregistrat va primi o notificare cu privire la înregistrarea pe site-ul dvs. 2. Prin activarea celei de-a doua opţiuni veţi primi o notificare prin e-mail de fiecare dată când un utilizator se înregistrează pe site-ul dvs (doar în cazul în care utilizatorul a folosit formularul de înregistrare locală; dacă a folosit formularul uID, nu veţi primi notificare).
Reputaţia, poziţia, avatarul şi MP. 1. Această opţiune activează/dezactivează reputaţia pentru fiecare utilizator. Prin intermediul listei verticale puteţi selecta perioada modificării repetate a reputaţiei. 2. Activează poziţia utilizatorului; acestea sunt atribuite în funcţie de activitatea utilizatorului pe forum. 3. Permite utilizatorilor să-şi încarce propriile avatare. 4. Permite utilizatorilor să comunice prin intermediul Mesajelor Private.
Trimiterea în masă a e-mail-urilor. Această opţiune permite utilizatorilor să selecteze anumite topic-uri (care au fost deja create în secţiunea aferentă) pentru trimiterea în masă a e-mail-urilor în timpul înregistrării sau când se modifică pagina de profil.

Good things come to those who wait!