• Pagina 1 din 1
  • 1
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Utilizatorii site-ului » Site-ul nu a fost găsit şi alte probleme
Site-ul nu a fost găsit şi alte probleme
Felicia
Postări: 1326
Reputație: 55
Mesaj # 1 | 8:41 PM
1. Dacă un website poate fi încărcat de la mai multe calculatoare, atunci problema nu este de la sistemul uCoz.
Ce se poate face? - Direcționați-vă atenția către ISP.

2. Dacă un grup de website-uri nu se încarcă, administratorul este la curent cu acest lucru şi face tot posibilul să remedieze situația.
Ce se poate face? - Așteptați.

3. Dacă oricine, mai puțin dvs, poate intra pe website, atunci IP-ul dvs este temporar blocat, deoarece aparține aceluiași segment de rețea a unui hacker, care atacă serverul. După ce atacul se oprește, blocarea IP-ului va fi dezactivată. Durata atacului este cunoscută doar de către hacker.

4. Dacă tocmai ați atașat un domeniu, ar trebui să aveți un timp de așteptare, în medie, de 24 de ore.

5. Dacă website-ul dvs se deschide într-un singur navigator, iar în altele nu se deschide, în cazul acesta problema este la navigator sau la setările firewall-ului.


Nu informăm utilizatorii cu privire la lucrările de mentenanţă (urgenţe) neașteptate. În aceste cazuri, vă rugăm să acceptați scuzele noastre pentru această inconveniență temporară.


"Site-ul solicitat nu este înregistrat în cadrul uCoz servicii web – SITE-UL NU A FOST GǍSIT"


Înseamnă că website-ul cu această adresă nu a fost niciodată înregistrat pe uCoz. Verificați încă o dată adresa pe care ați scris-o – cu siguranță ați notat-o greșit.


SITE-UL NU A FOST GǍSIT

Website-ul "adresă_website" este dezactivat din cauza lipsei de activitate şi va fi șters în câteva zile. Instrucțiunile de restaurare au fost trimise către adresa de e-mail furnizată la înscriere de către proprietarul website-ului.

Website-ul este dezactivat, din cauză că este considerat inactiv. Acest lucru înseamnă că nimeni nu v-a vizitat website-ul în ultimele 40 de zile. O notificare automată a fost trimisă către adresa de e-mail a proprietarului website-ului. Urmăriți instrucţiunile de restaurare menționate în acel e-mail şi activați-vă website-ul. Această acţiune trebuie efectuată într-o perioadă de maxim 15 zile de la dezactivare.

Dacă adresa de e-mail a proprietarului nu a fost confirmată, notificarea automată nu va fi trimisă. Dacă utilizați Yahoo ca furnizor de e-mail, sunt șanse puține de primire a instrucțiunilor de restaurare.

Ce ar trebui să fac dacă nu am primit un mesaj cu link-ul de restaurare?


Mesajul ar putea fi considerat ca şi spam, astfel, acesta va ajunge în folderul Spam/Junk a serviciului de e-mail pe care îl utilizați şi ar fi putut fi șters.
Vă rugăm să verificați conținutul folder-ului Spam şi dacă mesajul nu se află acolo, vă rugăm să contactați Serviciul Suport al furnizorului dvs de e-mail. Dvs sunteți clientul lor şi puteți influenţa calitatea serviciilor şi corectitudinea livrării e-mail-urilor.

Dacă nu puteți găsi acest mesaj – contactați Asistenţa Tehnică uCoz. Dacă aveți alte website-uri, aveți posibilitatea de a contacta Asistenţa Tehnică prin intermediul Panoului de Control al website-ului activ.


Ce fel de mesaj ar trebui să scriu către Asistenţa Tehnică uCoz, dacă doresc restaurarea website-ului?


Foarte important este să ne furnizați adresa website-ului dvs.


SITE-UL NU A FOST GǍSIT
Site-ul solicitat "adresă_site" nu este înregistrat în cadrul Serviciului Web uCoz


Asta înseamnă că website-ul a fost șters şi link-ul de restaurare nu mai este activ.


«Contul este blocat»


Dacă proprietarul website-ului dorește să-şi recupereze contul, ar trebui să îndepărteze motivul pentru care website-ul a fost blocat (acestea sunt specificate întotdeauna în mesajul cu privire la blocare). Apoi, va trebui să informeze Serviciul de Abuz uCoz despre acest lucru. Se poate utiliza formularul: http://www.ucoz.com.ro/abuse


Ce fel de mesaj ar trebui să scriu către Serviciul de Abuz uCoz, în cazul în care website-ul este blocat?


Asigurați-vă că veți furniza adresa website-ului dvs. Specificați data aproximativă a blocării. Fiți cât mai clar şi la obiect atunci când formulați întrebări sau cereri.

Good things come to those who wait!
yonutz
Postări: 417
Reputație: 7
Mesaj # 2 | 12:01 PM
mdea...vezi sa nu mai dea site-ul back, mie nu mila dat mia zis ca am incalcat cea mai depret regula a lor, ca am ascuns regulile de autor ucoz..cele cu $POWERED_BY$...leam zis ca na fost scos de mine si tot degeaba... ultima nuie buna:))
CosminSpaceMusic
Postări: 263
Reputație: 19
Mesaj # 3 | 12:23 PM
yonutz trebuie sa platesti ca sa iti recuperezi site-ul inapoi,si eu am avut aceasta problema.
Denisa
Postări: 71
Reputație: 0
Mesaj # 4 | 3:49 PM
Am ajutat un amic si am facut un site sportiv dupa care l-am transferat lui pentru continuare eu am net slab si scump aici asa ca l-am facut de continuat trebuia el dar desi a fost site-ul a fost transferat mie mi-a venit ca va fi dezactivat.Intrebare lui ii vine mesaj? de ce mie eu l-am transferat.
Material modificat de Denisa - Marţi, 28/01/2014, 3:52 PM
Raver
Postări: 1227
Reputație: 70
Mesaj # 5 | 3:58 PM
Denisa, datele de contact nu se schimbă automat, dacă nu sunt modificate în mod manual, ceea ce înseamnă că amicul tău nu a primit mailul. Astfel, trebuie mers în setări standard și schimbate de acolo: http://screencast.com/t/nbne3nNtqiye.
Be the change you want to see in the world. M Gandhi.
Denisa
Postări: 71
Reputație: 0
Mesaj # 6 | 4:07 PM
Raver Ok am inteles.Multumesc
TestPentruPiese
Postări: 1
Reputație: 0
Mesaj # 7 | 6:23 PM
Mi-am facut si eu site si pot sa il vad doare eu... de ce ? angry
ArtyRo
Postări: 3502
Reputație: 140
Mesaj # 8 | 6:37 PM
TestPentruPiese, link site
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Utilizatorii site-ului » Site-ul nu a fost găsit şi alte probleme
  • Pagina 1 din 1
  • 1
Căutare: