• Pagina 1 din 1
  • 1
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Chestiuni generale » Block search (Block)
Block search
cristofor93
Postări: 3
Reputație: 0
Mesaj # 1 | 7:49 PM
am sters din greseala search blockul.......cum il pun inapoi????
doctorm
Postări: 1
Reputație: 0
Mesaj # 2 | 8:42 PM
Putei sa ma ajutati si pe mine, sunt incepator as vrea sa pun ceva pe pagina principala
MUltumesc anticipat
Dragos Munteanu Iasi
Devil
Postări: 1235
Reputație: 54
Mesaj # 3 | 10:08 PM
cristofor93, doctorm, creati un block nou si in el puneti codul :
Code
$SEARCH_FORM$

cristofor93
Postări: 3
Reputație: 0
Mesaj # 4 | 1:47 AM
dau ad block la builder da nu imi apare nimic
Material modificat de cristofor93 - Sâmbătă, 05/11/2011, 3:14 AM
Remus
Postări: 286
Reputație: 5
Mesaj # 5 | 10:36 AM
Intri pe site-ul tau, dai sus pe Constructor apesi pe Add Block + > il tragi cu mouse`ul unde vrei tu, apesi click pe roata aia albastra, dai click pe HTML si bagi codul $SEARCH_FORM$ dupa care dai save, dai iar sus pe constructor si dai salveaza modificarile dupa care dai inca odata pe constructor si dezactiveaza constructor.
ArtyRo
Postări: 3502
Reputație: 140
Mesaj # 6 | 1:02 PM
Quote (cristofor93)
dau ad block la builder da nu imi apare nimic


template-ul care-l folosesti e cu defect.. smile foloseste un template implicit uCoz

Michele
Postări: 1
Reputație: 0
Mesaj # 7 | 8:09 PM
Ma ajuta si pe mine cineva?
Am iata asa o problema: Pe forumul site-ului meu am adaugat informatie multa. Acum am nevoie ca in meniul "Cautare" cind introduc de exemplu cuvintul "adevar", vreau sa imi gaseasca toate materialele legate de acest cuvint, meniul "Cautare" are asa optiuni, dar imi gaseste doar denumirele de teme de pe forum.
Pot sa adaug informatie pe forum si ca sa fie posibil sa o gasesc prin "Cautare"
Citate, Aforisme, Stari, Maxime si Cugetari.
Devil
Postări: 1235
Reputație: 54
Mesaj # 8 | 8:54 PM