Mesaj # 1 | 4:27 PM
Rotatorul de bannere este o caracteristică ce permite afişarea mai multor bannere în acelaşi loc, într-o ordine aleatorie.

Înainte de a crea un banner, trebuie mai întâi să creaţi cel puţin o categorie. Apoi daţi click pe butonul Adaugă banner.



Tipul banner-ului: Vedeţi descrierea de mai jos.

Denumire banner: Acesta este un nume intern, să vă ajute în a deosebi un banner de un altul. Aşadar, daţi bannere-lor dvs nume cât mai explicite.

Categorie: O categorie combină bannerele într-o singură unitate, adică, dacă introduceţi scriptul unei categorii pe o pagină, bannere diferite de această categorie vor fi afişate într-un singur loc.

URL-ul complet pentru imaginea banner-ului: Aici trebuie să introduceţi un URL complet al imaginii banner-ului.

Lăţime/înălţime (px): Dacă toate cele 7 imagini au aceeaşi dimensiune, puteţi stabili dimensiunea lor, într-una diferită de cea reală. Dacă lăsaţi câmpurile goale, atunci imaginea va fi afişată la dimensiuni reale.

Adresă Site (URL): Aici trebuie să introduceţi URL-ul unui website ce trebuie să se deschidă atunci când cineva dă click pe un banner. Puteţi, se asemenea, selecta următoarea opţiune – deschide într-o nouă fereastră (_blank), sau în fereastra curentă (_top).

Textul ce va fi afişat sub banner: Orice text ce descrie imaginea.



Prioritate: cu cât prioritatea este mai ridicată, cu atât mai des va fi afişat bannerul.
Puteţi stabili Numărul iniţial de expuneri: şi Numărul iniţial de click-uri:
De asemenea, puteţi limita afişarea banner-ului prin intermediul setării Numărul maxim de expuneri: şi Numărul maxim de click-uri:

Un banner poate să nu fie afişat imediat: puteţi stabili Data de început pentru expunerea banner-ului: şi puteţi limita afişarea prin intermediul setării Data de expirare pentru expunerea banner-ului: sau Zilele din timpul săptămânii când bannerul este expus:

Formularul se modifică în funcţie de tipul banner-ului.
1. Dacă un banner este o imagine .jpg, .gif, .png atunci sistemul adaugă un tag IMG la URL-ul imaginii, şi formularul va arăta în felul următor:


2. Dacă este un banner flash, sistemul adaugă tag-ul EMBED la URL-ul imaginii, şi formularul va arăta în felul următor:


3. Dacă un banner este un simplu text hyperlink, sistemul afişează acest text ca şi link, şi formularul va arăta în felul următor:


4. Dacă doriţi să adăugaţi un al cod, selectaţi tipul banner-ului “Codul complet” şi sistemul îl va afişa aşa cum este, iar formularul va arăta în felul următor:


Nu uitaţi să selectaţi categoria pentru banner.



Unul şi acelaşi banner poate avea până la 7 imagini diferite ce vor fi afişate pe rând.

Întrebare-răspuns

1. Ce URL trebuie să specific în rotator?
URL-ul locaţiei banner-ului dvs.

2. Am adăugat două bannere în rotator, însă doar unul singur este afişat. De ce?
Acesta este rolul rotator-ului – să afişeze un banner într-o ordine aleatorie.

3. Este posibilă inserarea unui script în rotator, de exemplu, Google ads?
Nu puteţi introduce scripturi, mai ales de la Google. Reclamele lor reprezintă conţinut, aşadar, codul acestora trebuie introdus direct pe pagină. Acestea indexează pagina şi stabilesc cuvintele cheie, apoi afişează reclamele în funcţie de acestea.

4. În Opera bannerele nu se modifică atunci când trec de la o pagină la alta, ci doar atunci când se dă "reîmprospătează". În IE (Internet Explorer) totul este în regulă.
Opera stochează orice în memoria cache.

5. Am introdus scriptul rotatorului dar este afişat următorul text:
Cod
<script type="text/javascript" src="http://domeniu.site.ro/fldr/1"></script>

Ar trebui să copiaţi codul direct pe pagină, nu prin intermediul editorului.

6. Bannerele .swf nu sunt afişate.
Flash-ul ar trebui introdus în rotator ca şi <embed>, şi nu ca un cod complet. Selectaţi tipul banner-ului pentru acest scop (în partea de sus a formularului).

7. Dau click pe "Obţine codul" dar nu se întâmplă nimic. Ce ar trebui să fac?
Verificaţi setările navigatorului dvs sau încercaţi să folosiţi un altul.

Good things come to those who wait!