• Pagina 1 din 1
  • 1
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Serviciile plătite » Transfer domeniu calitatenaturala.ro de pe ucoz.ro
Transfer domeniu calitatenaturala.ro de pe ucoz.ro
Sab
Postări: 21
Reputație: 0
Mesaj # 1 | 9:33 PM
Buna ziua,

Am purtat o discutie pe e-mail despre transferul siteului calitatenaturala.ro care a fost creat pe subdomeniul ucoz.ro, care nu va mai apartine:

"Din pacate, domeniul ucoz.ro nu ne mai apartine - site-ul dvs. a fost creat pe subdomeniul .ucoz.ro si din acest motiv acum apar dificultati la accesarea Panoului de Control.
Singura varianta pentru remedierea acestei situatii este de a transfera continutul site-ului dvs. pe un nou url - in acest sens, in cadrul aceluiasi cont, trebuie sa creati un nou website. Dupa aceasta, va rugam sa ne puneti la dispozitie adresa noului site si administratorii nostri de sistem vor realiza transferul. Noul site va fi identic cu cel original (doar url-ul subdomeniului va fi diferit, dar acest lucru nu va avea nicio influenta, din moment ce aveti deja propriul domeniu conectat la site)

Best regards,
Felicia
uCoz Support Team
"

Dupa ce am creat un nou website, v-am solicitat sa faceti transferul inca din data de 20 iulie a.c. insa nu am mai primit nici un raspuns. Ma straduiesc sa va contactez cumva, sa solutionati si cererea mea.

Va aflati in vacanta? Ar fi ok, dar tot ok ar fi sa anuntati si clientii. Este neplacut sa astepti fara nici un raspuns.

Ce ziceti?

Sabin
Felicia
Postări: 1326
Reputație: 55
Mesaj # 2 | 8:49 AM
Sab, te rog să-mi transmiți numărul ticketului din data de 20 iulie pentru a verifica de ce la acela încă nu s-a primit răspuns. Momentan am identificat doar ticketul de ieri care deja a primit un răspuns.
Good things come to those who wait!
Sab
Postări: 21
Reputație: 0
Mesaj # 3 | 2:05 PM
Buna Felicia, am trimis solicitare si pe 20 si pe 30 iulie, de pe e-mailul meu pe adresa support@ucoz.com, insa nu am primit inapoi nici un raspuns, nici un numar de tichet creat. Pe 13 august am trimis solicitare din formularul vostru online de pe ucoz.com. La aceasta solicitare am primit raspuns. Sa inteleg ca nu raspundeti la solicitarile trimise de pe emailul propriu pe support@ucoz.com?
Felicia
Postări: 1326
Reputație: 55
Mesaj # 4 | 11:39 AM
Sab, chiar și la mail direct trebuia să primești mesaj de confirmare care să conțină și număr de ticket (funcționează în același mod ca și formularul de contact) - am transmis situația ta pentru verificări suplimentare. În cazul în care adresa de e-mail de pe care ai scris este diferită față de cea din ticketul din data de 13 august, te rog să-mi specifici.
Good things come to those who wait!
Sab
Postări: 21
Reputație: 0
Mesaj # 5 | 12:43 PM
Bună Felicia, am folosit același e-mail ca si pentru tichetul din 13 august : la.sabinu@gmail.com
Felicia
Postări: 1326
Reputație: 55
Mesaj # 6 | 6:18 PM
Sab, mulțumesc pentru confirmare.
Good things come to those who wait!
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Serviciile plătite » Transfer domeniu calitatenaturala.ro de pe ucoz.ro
  • Pagina 1 din 1
  • 1
Căutare: