• Pagina 1 din 1
  • 1
Comunitatea uCoz » Configurări ale sistemului uCoz » Mini-chat » Intrebare despre chat (Cum imi pu c hat pe site)
Intrebare despre chat
gogu
Postări: 10
Reputație: -8
Mesaj # 1 | 3:28 PM
As vrea sa imi pun si eu pe pagina principala a site-ului meu un chat ca aici: My WebPage
Cum pot face asta? Va rog sa imi explicati cat puteti de bine ca eu sunt incepator, este primul meu site si habar nu am cum sa fac.
ArtyRo
Postări: 3502
Reputație: 140
Mesaj # 2 | 3:52 PM
gogu
Postări: 10
Reputație: -8
Mesaj # 3 | 4:48 PM
Pai nu pot vedea codul ala de acolo ca zice ca trebuie sa fiu logat. Daca ai putea sa imi lasi aici ceea ce trebuie sa scriu si unde trebuie sa scriu as fi recunoscator.
Material modificat de gogu - Duminică, 01/07/2012, 4:49 PM
Stapanul
Postări: 53
Reputație: 2
Mesaj # 4 | 5:24 PM
Tu ai trebui să fii deja recunoscător că şefu' a căutat pe saitul lui acea adresa şi a postat-o aici. Chiar nu poţi şi tu să procedezi la fel, găsind 2 minute pentru a te înregistra?
Pomul se cunoaşte după roade, omul după fapte.
Şabloane şi scripturi traduse în Ro
CosminSpaceMusic
Postări: 263
Reputație: 19
Mesaj # 5 | 9:19 PM
gogu:

În pagină nouă adăugăm codul:
Code
<table style="border: 1px solid rgb(255, 132, 0);" 0="" width="570" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" height="41"><tbody><tr><td style="background: rgb(31, 31, 82) url(http://maxrom.ucoz.com/.s/t/491/11.gif) repeat scroll 0% 0%; -moz-background-clip: -moz-initial; -moz-background-origin: -moz-initial; -moz-background-inline-policy: -moz-initial;" align="center"><font color="#ffa500">Online Chat</font></td></tr></tbody></table>
   
  <table style="border: 1px solid rgb(255, 132, 0);" 0="" width="570" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" height="236">
   
  <tbody><tr><td class="boxContent">
  $CHAT_BOX$
  <table width="100" align="left" height="100"></table>
   
  </td><td class="column" valign="top">